راهنمابلاگ

برگزاری نشست مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان اصفهان

.

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

دانش بنیان
اصفهان

استان اصفهان یکی از استان‌های پیش‌رو در اقتصاد و صنعت کشور به شمار می‌رود. وجود صنایع بزرگ و مادر کشور در این استان در کنار کسب‌وکارهای جدید بخش خصوص باعث شده تا اصفهان به یک قطب اقتصادی تبدیل شود. شکل‌گیری و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در چند سال اخیر باعث رونق بیش از پیش اقتصاد نصف جهان شده است. 

مجموعه الوبیزنس که به عنوان کارگذار صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص خدمات مشاوره کسب‌وکار و توانمندسازی فعالیت می‌کند، امکان مشاوره حضوری و تلفنی شرکت‌های دانش‌بنیان را در سراسر کشور فراهم کرده است. علاوه بر آن، این مجموعه اقدام به برگزاری نشست‌های حضوری مشاوره در استان‌های مختلف کشور کرده است.

در راستای سلسله نشست‌های مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان این بار در استان اصفهان اقدام به برگزاری این نشست‌ها کرده است. لازم به ذکر پیش‌تر نیز نشست مشاوره شرکت‌های دانش بنیان استان قم و استان یزد توسط این مجموعه برگزار شده است. این مشاوره‌ها به صورت رایگان بوده و در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار برگزار می‌شود. 

نشست مشاوره تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه یعنی 5، 6 و 7 آذر ماه واقع در شتابدهنده هاب اصفهان برگزار شد. در این نشست‌ها حدود 80 شرکت دانش‌بنیان حضور داشته که در حوزه‌های مختلف مشاوره مالیات، منابع انسانی، صادرات و واردات، تامین مالی، بازاریابی و فروش و توسعه کسب‌وکار با مشاوران مطرح مشورت گرفتند. 

در این نشست‌ها قاسم موذنی به عنوان مشاور مالیاتی، سامان پاینده رود مشاور صادرات و واردات، مجید یونسی مشاور منابع انسانی، شراگیم مرادی بازاریابی و فروش، فائزه زالی مشاور تامین مالی، اسماعیل چاووشی مشاور صادرات، و محمود اولیایی مشاور مدیریت به سوالات و ابهامات نمایندگان شرکت‌ها پاسخ دادند. لازم به ذکر است جلسات به صورت خصوصی برگزار شده و نماینده هر کدام از شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت اختصاصی با مشاور مربوطه سوالات و ابهامات خود را مطرح کردند. 

لازم به ذکر این نشست‌ها ادامه داشته و شما نیز می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان حضوری و تلفنی شرکت‌های دانش‌بنیان، درخواست خود را برای برگزاری این نشست‌ها در استان خود را به ما ارائه دهید. برای این کار می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید. 

پرسش و پاسخ

ثبت پرسش جدید

.

مشاورین مرتبط