راهنمابلاگ

نشست مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان قم برگزار شد

.

۱۳۹۸/۰۷/۱۷

دانش بنیان
قم

بسیاری از فعالان اقتصادی و همچنین کسب‌وکارها برای برخی از فعالیت‌ها و انجام پاره‌ای از مسائل نیاز به مشورت با افراد و صاحب‌نظران خبره به صورت حضوری، تلفنی یا به صورت‌های دیگر دارند. با این حال، برای آنها دریافت مشاوره حضوری و تلفنی همواره مورد ابهام است. این موضوع خصوصا برای شرکت‌های دانش‌بنیان که دارای تفاوت‌های اساسی با سایر کسب‌وکارها هستند، بیشتر خواهد بود. 

مجموعه اولوبیزنس به عنوان اولین پلتفرم مشاوره تلفنی حضوری و رایگان کسب‌وکار و کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در امر مشاوره کسب‌وکار این امکان را فراهم آورده تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند در تمامی زمینه‌های کسب‌وکار با بهترین مشاوران ایران مشورت بگیرند. از آنجا که شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها نسبت به تهران دسترسی کمتری به مشاوران خبره دارند، این مجموعه تصمیم گرفته تا هر چند وقت یکبار جلسات مشاوره حضوری را در شهرستان‌ها برای این شرکت‌ها به صورت رایگان برگزار کند. 

در همین راستا اولین جلسه مشاوره حضوری شرکت‌های دانش‌بنیان استان قم با حضور مدیران، فعالان و دست‌اندرکاران این شرکت‌ها برگزار شد. در این نشست که در تاریخ 10 و 11 مهر ماه 98 در مرکز رشد دانشگاه قم برگزار شده، چندین نفر از مشاوران خبره در زمینه‌های بازاریابی و فروش، مالیات و امور مالی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری، صادرات و واردات و منابع انسانی به سوالات مجموعه‌های دانش‌بنیان پاسخ دادند. 

در این نشست‌ها شرکت‌های مختلفی در زمینه‌های دارو، علوم و فناوری، انرژی، علوم انسانی و سایر حوزه‌ها حضور داشتند. قرار است این نشست‌های مشاوره‌ای برای سایر استان‌ها و مراکز دیگر نیز برگزار شود.

مشاوران حاضر در این نشست‌ها، کیارش عباس زاده در زمینه توسعه و راه‌اندازی کسب‌وکار، ارسلان فرجی در حوزه صادرات و واردات، مجید عقلایی در حوزه بازاریابی و فروش و علیرضا نفیسی در زمینه منابع انسانی بودند که به مسائل و پرسش‌های حضار پاسخ دادند. 

لازم به ذکر است که مدیران و دست‌اندرکاران شرکت‌های مذکور می‌توانند از طریق اپلیکیشن الوبیزنس نسبت به دریافت مشاوره حضوری و تلفنی رایگان شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند. همچنین چنانچه هر کدام از مراکز و مجموعه‌ها که تمایل به برگزاری اینگونه نشست‌ها داشتند، می‌توانند درخواست خود را به این مجموعه ارائه دهند.                                                                                       

پرسش و پاسخ

ثبت پرسش جدید

.

مشاورین مرتبط