راهنمابلاگ

هر آنچه باید از سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان بدانیم

.

۱۳۹۸/۰۸/۲۷

سربازی

کار در شرکت‌های دانش‌بنیان به جای سربازی شامل چگونه است؟

این روزها سربازی به دغدغه‌ بسیاری از جوانان تبدیل شده و اکثر آنها به دنبال استفاده از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی هستند. امریه در سازمان‌های دولتی و گرفتن پروژه کسر خدمت، دو نمونه از این تسهیلات به شمار می‌روند که قطعا شما هم با آنها آشنا هستید.

اما در کنار این موارد، در سال 97 ستاد کل نیروهای مسلح تسهیلاتی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفت که مهم‌ترین آنها حفظ نیروهای کلیدی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین استفاده از نیروی انسانی ارزان در قالب نظام وظیفه تخصصی بود.

ضمن آنکه قبلا نیز تسهیلات دیگری از قبیل معافیت مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون نیز از آن استفاده می‌کنند. 

تسهیلات نظام وظیفه به نوعی یک بازی برد برد برای این شرکت‌ها و فرد متقاضی محسوب می‌شود. به نحوی که شما می‌توانید به دو طریق سربازی خود را در این شرکت‌ها بگذرانید که هر کدام دارای شرایط خاص خود هستند:

  • روش اول امریه دانش ‌بنیان
  • روش دوم گرفتن پروژه جایگزین خدمت برای صنایع دفاعی و کشوری و یا برای شرکت‌های دانش بنیان

شاید ابتدا تصور کنید که فعالیت در این شرکت‌ها و اساسا ارتباط با آنها سخت است. اما بد نیست در اینترنت کمی جستجو کنید یا حتی کانال‌های تلگرامی را چک کنید و برای آگهی‌های جذب سرباز فناور رزومه خود را ارسال کنید.

راه دیگر این است که به پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، شتابدهنده‌ها یا فضاهای کار اشتراکی مراجعه کنید. در این مراکز معمولا با تعداد بسیار زیادی از این شرکت‌ها برخورد می‌کنید که می‌توانید با آنها وارد مذاکره شوید.

دوستان و آشنایان هم معمولا گزینه‌ خوبی برای برقراری ارتباط هستند. همچنین می‌توانید لیست شرکت‌های دانش‌بنیان را در اینترنت جستجو کنید تا ببینید بسیاری از شرکت‌هایی که شما نیز با آنها آشنایی دارید، در این فهرست قرار دارند!

بعد از آنکه شرکت مورد نظر را پیدا کردید باید آنها را قانع کنید که بتوانید در آنجا به عنوان نیروی رسمی فعالیت کنید. البته این را نیز اضافه کنیم که امکان دارد شما از مدت‌ها قبل در چنین شرکتی فعالیت داشته و هم‌اکنون نیز در آنجا مشغول به فعالیت باشید.

در این شرایط کار برای شما بسیار راحت‌تر خواهد شد و به نوعی باید کلاهتان را به هوا پرتاب کنید. با این حال، در صورتی که در یکی از شرکت‌های مذکور در حال فعالیت بوده یا تصمیم به فعالیت گرفته‌اید، وقت آن است که روش گذراندن سربازی دانش‌بنیان را با هم مرور کنیم.

شرایط گرفتن امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان چگونه است؟

در صورتی که شما متقاضی استفاده از تسهیلات سرباز امریه در شرکت دانش بنیان هستید باید در آن شرکت به عنوان نیروی رسمی در حال فعالیت باشید. به طوری که در شرایط استفاده از این تسهیلات دارا بودن حداقل 6 ماه بیمه برای افراد متقاضی الزامی است.

در این صورت شما با دارا بودن این شرط وارد بخش محاسبه امتیاز و تایید صلاحیت فردی و شرکتی خواهید شد. البته هر شرکتی نمی‌تواند از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی استفاده کند و باید یک سری شرایط را داشته باشد که در بخش‌های دیگر به آنها اشاره می‌کنیم.

اما معمولا مراحل گرفتن امریه دانش‌بنیان به صورت زیر است:

1: قبل از هر چیزی باید گفت افرادی که فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های پزشکی هستند، باید قید استفاده از این نوع تسهیلات را بزنند.

2: مورد دیگر این است که اگر خود شما نیز فارغ‌التحصیل مقاطع زیر لیسانس هستید، امکان استفاده از تسهیلات امریه در شرکت های دانش بنیان برای شما وجود ندارد. چرا که صرفا افراد دارای مدارک کارشناسی به بالاتر می‌‌توانند از آن استفاده کنند.

3:  از همه مهم‌تر آنکه نباید غیبت داشته باشید. اینجاست که می‌توان فهمید افرادی که به امید خرید سربازی غیبت کردند، تا چه اندازه ضرر کرده‌اند! البته در صورت غیبت موجه هم می‌توانید درخواست توجیه غیبت بزنید که فرایند کمی پیچیده خواهد شد. 

4: نکته دیگر همانطور که گفته شد باید حداقل به مدت شش ماه در شرکت دانش بنیان فعالیت داشته و لیست بیمه تمام وقت برای شما رد شده باشد. بنابراین از ارسال لیست بیمه خود مطمئن شوید.

در اینگونه موارد برای اطلاع از جزئیات می‌توانید با سامانه پاسخگویی مکتوب معاونت علمی و فناوری به آدرس CRM.isti.ir و یا به صورت تلفنی با مشاور نظام وظیفه تخصصی مشورت کنید. 

 در صورتی که شرایط اولیه را دارید و با شرکت خود نیز برای نحوه خدمت و میزان حقوق و دستمزد توافق رسیدید، زمان آن است که نسبت به ارسال و بارگذاری مدارک و مستندات خود در سامانه سینا برای بنیاد ملی نخبگان اقدام کنید. سپس باید بتوانید امتیازات لازم را کسب کنید.

امتیازبندی امریه دانش بنیان به چه صورت است؟ 

 امتیازهای فناورانه شامل فروش شرکت و مدت زمان فعالیت در شرکت و برخی موارد دیگر است. به علاوه شرکتهایی که در حال حاضر به عنوان شرکت دانش بنیان نوع یک شناخته میشن هم حدود 15 امتیاز به امتیازاتشون اضافه میشه. ناگفته نباشه که برای کسانی که متاهل هستن و یا الان صاحب فرزند هستن هم امتیازی در نظر گرفته شده.

بدین منظور لازم است در سامانه سینا اطلاعات آن را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید و سپس درخواست خود را ارسال نمایید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این سامانه جهت تکمیل اطلاعات، بخش مربوط به اطلاعات شرکت دانش بنیان بوده که لازم است روزمه و فعالیت فرد در شرکت در سربرگ مربوطه تهیه و بعد از مهر و امضا اسکن شده و در سامانه بارگذاری شود.

در کاربرگ شرکت، علاوه بر درج اطلاعات کاری اجازه می‌دهد از سهمیه شرکت برای جذب شما به عنوان سرباز امریه یا سرباز فناور استفاده گردد. نکته حایز اهمیت در رابطه با امتیازبندی اینه که در شیوه نامه جدید امریه در شرکت دانش بنیان امتیاز علمی و آموزشی لحاظ نمیشه و بیشتر امتیازبندی مربوط به سمت و مدت زمان فعالیت فرد در شرکت دانش بنیانه. 

به هر حال امتیازات عموما با توجه به سمت و مدت فعالیت فرد حساب میشه که لازم است افراد حداقل از این امتیازها 80 امتیاز را کسب کنن. امتیازها را می‌توانید از جدول امتیاز فناورانه موجود در سایت دانش بنیان حساب کنید. این نکته را فراموش نکنید که امتیاز 80 حداقل امتیازه و با توجه به هر اعزام ممکن افرادی که انتخاب میشن امتیازهای خیلی بالاتری از این داشته باشن. به عبارتی در هر اعزام افراد لیست بندی و امتیاز بندی میشن و با توجه به محدودیت افراد اعزامی در هر اعزام ، افراد با بیشترین امتیاز انتخاب میشن. به هرحال باید شانس داشته باشید که در دوره ای که می خواین اعزام بشین رقابت خیلی شدید نشه و بتونید راحت تر در لیست اعزام امریه دانش بنیان قرار بگیرید. 

در رابطه با شرایط شرکت هم باید گفت که شرکت برای استفاده از این تسهیلات علاوه بر دانش بنیان بودن، دارای اظهارنامه مالیاتی بوده و در اظهارنامه مالیاتی خود حداقل 100 میلیون فروش داشته باشد. 

در نهایت بعد از آنکه مدارک توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تایید شد، شرکت لازم است تعهداتی را مبنی بر واریز حقوق و بیمه شما در طول دوران خدمت ارائه داده و در سامانه تینت (سامانه مدیریت و نظارت سرباز امریه) بارگذاری کند.

در صورتی که شرکت شما اظهارنامه مالیاتی ندارد خوب است بدانید که در شیوه‌نامه اخیر اعلام شده در صورتی که لیست بیمه شرکت حداقل 20 نفر باشد یا گزارش آخرین معاملات فصلی شرکت شما حداقل به 50 میلیون تومان رسیده باشد، باز هم می‌توانید برای تسهیلات امریه اقدام کنید.

بد نیست به یک نکته اساسی اشاره کنیم، شما باید با توجه به زمان‌بندی اعلام شده در هر اعزام در سایت دانش بنیان اطلاعات خود را در سامانه سینا تکمیل کنید که این زمان بندی معمولا 100 روز  قبل از تاریخ اعزام درخواستی شما است و بعد از آن  در صورتی که در لیست اعزامی قرار گرفتید برگ سبز خودتان را هم دو ماه قبل از اعزام از طریق سامانه تینت به معاونت علمی تحویل دهید.

بعد از تایید تمام مراحل، نوبت گذراندن دوران شیرین آموزشی در پادگان فرا می‌رسد که بعد از آن از طریق نزاجا به معاونت علمی و فناوری رییس جمهور معرفی می‌شوید و سپس باید به مدت 22 ماه به طور تمام وقت در خدمت شرکت خود باشید.

اما آخرین و مهم‌ترین نکته، بعد از تایید امریه و در حین اعزام به خدمت باید اطمینان حاصل کنید که شرکت مربوطه هزینه آموزشی شما را به حساب نیروهای مسلح واریز کرده باشد.

این موضوع از طریق کارگزار معتمد معاونت علمی به حساب ستاد کل واریز می‌گردد. در غیر اینصورت در حین آموزشی، لغو امریه خواهید شد و باید ادامه خدمت را در پادگان سپری کنید!

حقوق امریه دانش‌ بنیان چقدر است؟

یک سرباز امریه حقوقی که دریافت خواهد کرد کاملا مشابه حقوق سرباز عادی است. به عبارتی در صورتی که حقوق فرد امریه در شرکت بیش از حقوق مصوب ستاد کل نیروهای مسلح باشد، غیر قانونی است و معاونت در این مسائل با شرکت برخورد خواهد کرد.

البته ناگفته نماند که این حقوق آنچنان نیست که بتوانید بر روی آن زیاد حساب باز کنید. اما باز هم می‌توانید برای هزینه رفت‌وآمد و برخی موارد دیگر روی آن حساب باز کنید. این حقوق بستگی به موارد مختلفی مانند مدرک تحصیلی و محل خدمت دارد و در صورت تاهل و یا دارا بودن فرزند افزایش خواهد یافت.

به هر حال در صورتی که به صورت امریه در حال خدمت هستید فراموش نکنید که شما همچنان سرباز هستید و در بسیاری از موارد از جمله حقوق و مزایا، خروج از کشور و رعایت اصول کلی مانند سربازان عادی با شما رفتار خواهد شد.

همانطور که گفته شد حقوق اصلی سرباز نیز بسته به اینکه شما چه مدرکی دارید، اندکی تفاوت خواهد داشت. بنابراین بسته به مدرک افراد، حقوق سرباز امریه دانش‌بنیان نیز متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول این مقدار بین 500 الی 800 هزار تومان است که هر سال این مبلغ اندکی تغییر خواهد کرد.

امریه دانش بنیان؛ شرایط استفاده از تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان چگونه است؟ 

 

از طرفی، شرکت مربوطه موظف است تا بیمه شما را با توجه به نرخ‌های بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح پرداخت کند. به این صورت که در همان ابتدای کار شرکت به صورت یک چک مبلغ بیمه فرد را برای معاونت علمی و فناوری واریز نموده تا امور بیمه شما مستقیم از طریق معاونت علمی و فناوری پیگیری شود.

ضمن آنکه حقوق دریافتی نیز از جانب شرکت پرداخت خواهد شد، که میزان و دستورالعمل آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می‌شود.

این نکته هم را باید اشاره کنیم که در حال حاضر افرادی که فارغ التحصیلان رشته پزشکی هم نمی تونند امریه بگیرند و اگه می خوان از این تسهیلات استفاده کنن باید بخش پروژه جایگزین خدمت را مطالعه کنن. 

آیا سرباز امریه می‌تواند از کسری خدمت خود استفاده کند؟

سرباز امریه در صورت موافقت شرکت خود و همچنین معاونت علمی و فناوری می‌تواند از برخی کسری‌ها از جمله کسری ایثارگری استفاده کند. نکته ای که برای اعزامیان سال 1400 اعمال خواهد شد محدودیت کسری بسیج ، ایثارگری و فرزند تا سقف 6 ماه خواهد بود. با این حال افرادی که دارای کسری خدمت و یا سابقه خدمت قبلی بیش از 12 ماه باشند می توانند از تسهیلات امریه استفاده کنند، هم چنین افراد دارای کسری پروژه یا سابقه خدمت قبلی زیر 12 ماه تنها در صورتی که ارگان مربوطه نزاجا بوده باشد، می توانند از امریه بهره مند شوند. در صورتی که فرد کسری پروژه از ارگانی جز نزاجا (نیروی زمینی ارتش) داشته باشد، استفاده از این کسری دشوار و حتی نشدنی خواهد بود. به نحوی که فرد بین امریه شدن در شرکت دانش بنیان و استفاده از کسری پروژه از ارگان‌های جز نزاجا باید یکی را انتخاب نماید.

 اگه قصد دارید اطلاعات بیشتری هم از افرادی که مثل شما درگیر این موضوع هستند بدست آورید می‌تواید در گروه سربازان امریه دانش بنیان عضو شده و سوالات خودتان را بپرسید یا کانال تلگرام امریه دانش بنیان (amriye_fanavar) را دنبال کنید.

آخرین تغییرات شیوه نامه امریه چی بوده؟

  • مهمترین تغییرات به طور کلی همون تغییر در شیوه امتیاز بندی است. به نحوی که امتیاز معدل حذف شده و امتیازها عموما مربوط به مدت زمان فعالیت فرد و سمت در شرکته.
  • برای متاهلین و افراد دارای فرزند هم امتیازهایی در نظر گرفته شده
  • برای شرکتهای نوع یک هم امتیاز مجزا در نظر گرفته شده
  • حداقل مدت زمان داشتن بیمه به 6 ماه افزایش پیدا کرده و حداقل مدت زمان مدیرعاملی و یا هیئت مدیره هم 9 ماه شده.

 

پروژه جایگزین خدمت در صنایع دفاعی و کشوری یا شرکت‌های دانش‌بنیان

خوب به سراغ قسمت جالب و شیرین داستان برویم. پروژه جایگزین خدمت به نوعی یک درجه بالاتر از امریه بوده و نیاز است که شما دارای رزومه بهتر و به اصطلاح آورده بیشتری در چنته داشته باشید. در این حالت نیز باید مراحل ابتدایی ذکر شده برای گرفتن امریه را دوباره بپیمایید. با این حال، برخی نکات مهم در این خصوص وجود دارد از جمله:

  • برای بهره مندی از تسهیلات پروژه جایگزین خدمت در صنایع دفاعی دولتی ملاک عمل شیوه نامه طرح صیاد شیرازی می باشد و شما بنا بر این موضوع که دانش آموخته فناور، داخل کشور یا خارج کشور محسوب می شوید می بایست شرایط درج شده در شیوه نامه و امتیازات لازم را کسب نمایید.
  • افرادی که تمایل دارند از تسهیلات پروژه جایگزین خدمت در شرکت دانش بنیان استفاده کنند حتما می بایست شرایط دانش آموخته فناور درج شده در طرح صیاد را داشته باشند، همچنین حداقل امتیاز برای بهره مندی از این نوع تسهیلات 300 امتیازمی باشد.
  • برای این منظور اولین گام ثبت نام در سامانه سینا (sina.bmn.ir) و ثبت درخواست مربوط به نظام وظیفه فناور می باشد. بعد از ارسال مدارک و مستندات از طریق سامانه سینا، نتیجه بررسی در سامانه سینا به اطلاع متقاضی می رسد.
  • بعد از آنکه شما توانستید تایید بنیاد ملی نخبگان را بگیرید، به دانشگاه دفاع ملی معرفی خواهید شد و از آن طریق می‌توانید پروژه مورد نظر خود را درصنایع دفاعی و کشوری یا شرکت خود انجام دهید.
  •     مدت زمان انجام پروژه حداقل 14 ماه بوده و شما در طول این مدت نیاز است که گزارش پیشرفت کار خود را برای دانشگاه دفاع ملی ارسال کنید.
  •  اما بخش اصلی داستان اینجاست که از میان تمامی این پروژها، بخشی به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص دارد که درصورتی که حداقل امتیاز 300 را کسب کرده باشید و توسط معاونت علمی و فناوری در سامانه تینت نیز تایید شوید.  برای اطلاع بیشتر هم می تونید اینجا را بخوانید. البته در شیوه نامه جدید پروژه جایگزین خدمت در شرکت دانش بنیان هم اومده که پروژه ای که فرد می خواد تعریف کنه هم باید حتما در راستای تحقیق و توسعه محصول دانش بنیان شرکت باشه و داور معاونت هم اون را تایید کنه.

بد نیست بدانید که هم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هم ستاد کل نیروهای مسلح بر مراحل مختلف امریه و پروژه جایگزین خدمت کاملا نظارت خواهند کرد.

به عنوان مثال، شما چه در قالب سرباز امریه و چه پروژه جایگزین خدمت، باید هر چند وقت یکبار گزارش کار خود را ارسال کنید. ضمن آنکه معمولا به روش‌های مختلف از روند انجام فعالیت شما بازدید به عمل خواهد آمد.

شرایط شرکت دانش‌بنیان برای استفاده از تسهیلات نظام وظیفه

قبلا اشاره کردیم که نمی‌توان هر شرکت دانش‌بنیانی را برای استفاده از تسهیلات سربازی فناور انتخاب کرد. برخی اوقات امکان دارد که خود این شرکت‌ها نیز از این موضوع اطلاع نداشته باشند. به طور کل باید شرایط زیر را داشته باشند.

1: دانش‌بنیان بودن شرکت باید به تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسیده باشد. البته در صورتی که می خواهید پروژه جایگزین خدمت در صنایع دفاعی و کشوری انجام دهید، خلاق بودن شرکت و یا استقرار در مراکز رشد، پارکهای علم و فناوری و یا شتابدهنده‌های کسب‌وکار نیز پذیرفته خواهد شد.

2: شرکت مربوطه باید دارای اظهارنامه مالیاتی باشد و در غیراینصورت نمی‌توانید سربازی خود را در آنجا بگذرانید.

3:  براساس اظهارنامه مالیاتی شرکت مذکور باید توانسته باشد فروش کالا یا خدمات تولیدی را به میزان 100 میلیون تومان رسانده باشد. البته این شرط در صورتی که می خواهید صرفا پروژه جایگزین خدمت در صنایع دفاعی و کشوری انجام دهید لحاظ نخواهد شد.

لازم به ذکره که اگه می‌خواهید امریه بگیرید و اظهارنامه مالیاتی ندارید در صورتی که میزان آخرین معاملات فصلی شرکت به 50 میلیون تومان رسیده باشه و یا لیست بیمه شما 20 نفر باشه هم می‌تونید امریه جذب کنید.

4: میزان سقف سهمیه شرکت ها جهت بهره مندی از تسهیلات امریه در شرکت دانش بنیان 3 نفر در سال می باشد،  هر شرکتی که 600 میلیون تومان فروش داشته یا آنکه 10 نفر را استخدام کند، می‌تواند یک نفر دیگر را معرفی کند. حداکثر ظرفیت برای پروژه در شرکت دانش بنیان 1 نفر در سال است. همچنین ظرفیت پروژه در صنایع دفاعی دولتی برای هر شرکت  10 نفر در سال خواهد بود. بدین منظور هر شرکتی که 300 میلیون فروش یا آنکه 5 نفر لیست بیمه داشته باشد می تواند 1 نفر دیگر جذب کند. 

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری هم از افرادی که مثل شما درگیر این موضوع هستند بدست بیارید، می تونید در گروه گروه سربازان فناور دانش بنیان عضو شده و سوال خودتان را بپرسید یا کانال تلگرام پروژه فناور (projeh_fanavar) را دنبال کنید.

مشاوره سربازی دانش‌بنیان 

به مراحل مختلف و شرایط اعطای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی برای افراد فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کردیم. اما قطعا شما بهتر اطلاع دارید که فرایندها و اقدامات مربوط به نظام وظیفه و سربازی تا چه اندازه دارای پیچیدگی است.

بنابراین در حین انجام کار بسیاری از موارد و مسائل را باید به صورت کیس به کیس بررسی کرد. از همین رو بسیاری از افراد در این زمینه به دنبال استفاده از مشاوره امریه سربازی بوده تا بهتر بتوانند فرایند مربوطه را طی کنند.

ضمن آنکه بسیاری از شرکت‌های مذکور به دنبال استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده در خصوص سربازی هستند تا بتوانند از نیروی کار ارزان استفاده کنند.

الوبیزنس به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بحث مشاوره رایگان شرکت‌های دانش‌بنیان، این امکان را فراهم آورده تا شما بتوانید به صورت رایگان در این زمینه مشاوره دریافت کنید. 

نشست‌های مشاوره تخصصی سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان را از دست ندهید! 

به علت درخواست زیادی از مخاطبان، ما در الوبیزنس تصمیم گرفته‌ایم تا علاوه بر مشاوره تلفنی و حضوری، اقدام به برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان کنیم.

مخاطبان این نشست‌ها می‌توانند مسئولان و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان یا افراد متقاضی برای گرفتن پروژه جایگزین خدمت و گرفتن امریه در این شرکت‌ها باشند.

نشست‌ها به صورت دوره‌ای بوده و علاوه بر تهران در استان‌های مختلف کشور نیز برگزار می‌گردد تا تمام متقاضیان بتوانند دسترسی یکسانی به این خدمات داشته باشند.

 ضمن آنکه در ادامه این نشست‌ها در سایر استان‌ها و مراکز مهم برگزار می‌شود. مشاوران ما در این رویدادها از افراد خبره حوزه نظام وظیفه تخصصی هستند که می‌توانید رزومه و سابقه آنها در صفحه اختصاصی‌شان مشاهده کنید.

برای شرکت در هر کدام از نشست‌ها می‌توانید بر روی ثبت نام در رویدار کلیک کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال با همکاران ما تماس بگیرید. 

 

ردیف عنوان نشست  زمان و مکان برگزاری ثبت نام در رویداد 
 1 نظام وظیفه تخصصی در شرکت‌های دانش‌بنیان

5 آذر ماه 1398

اصفهان، شتابدهنده هاب اصفهان

اتمام رویداد 
 2 امریه و پروژه جایگزین خدمت در شرکت‌های دانش‌بنیان

چهارشنبه 27 آذر ساعت 10 الی 13 

تهران میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، نرسیده به چهار راه جهان کودک

پلاک ۴۰ ساختمان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی ، طبقه منفی یک خانه رویداد خرد

اتمام رویداد
 3 تسهیلات نظام وظیفه تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان (مرکز رشد بازی‌سازی و هاب)

دوشنبه 2 دی ماه 1398

تهران ولنجک بلوار دانشجو دانشگاه شهید بهشتی بالاتر از مسجد الزهرا شرکت هاب 

اتمام رویداد 
4 نسشت نظام وظیفه دانش‌بنیان پارک علم و فناوری قم

چهارشنبه 4 دی ماه 1398 ساعت 10 تا 12 

قم پردیسان بلوار دانشگاه ابتدای بلوار مولوی 

اتمام رویداد
4 نشست سربازی دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری البرز

یکشنبه 8 دی ماه 1398 ساعت 10 تا 13

کیلومتر 5 آزادراه کرج - قزوین، خروجی کمالشهر - میدان علم و فناوری، خیابان شهدای جهاددانشگاهی، پارک علم و فناوری البرز 

اتمام رویداد 
5 تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران

11 دی ماه ساعت 9 تا 12 

ساری خیابان طبرستان میدان شهید شیراوژن (دانشجو) ساختمان پارک علم و فناوری مازندران 

اتمام رویداد
6 رویداد سربازی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

پنج‌شنبه 12 دی پنج‌شنبه ساعت 10 تا 12 

زاهدان، بلوار دانشجو، مقابل داشجو 4، مجتمع فناوری پارک علم و فناوری 

اتمام رویداد
6 نشست تسهیلات نظام وظیفه تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان یزد

چهارشنبه 18 دی 98 ساعت 8 تا 10 

یزد خیابان مطهری پارک علم و فناوری

اتمام رویداد 
7 نشست پارک علم و فناوی تحصیلات تکمیلی زنجان 1

شنبه 21 دی 98 ساعت 14 تا 16 

زنجان- بلوار استاد ثبوتی- خیابان پارک علم و فناوری- ساختمان پارک علم و
فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان

اتمام رویداد 
8 تسهیلات نظام وظیفه پارک علم و فناوری زنجان 2

یکشنبه 22 دی 98 ساعت 10 تا 12

زنجان-میدان پروین اعتصامی - بلوار پروین اعتصامی-خیابان وحی- پارک علم و فناوری استان زنجان

اتمام رویداد 
9 نشست سربازی پارک علم و فناوری خوزستان

چهارشنبه 25 دی 98 ساعت 14 تا 17 

اهواز، امانیه، خیابان سقراط غربی بین انقلاب و پودات پلاک 95

اتمام رویداد 
10 تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان گیلان 

پنج‌شنبه 26 دی ماه 98 ساعت 10:30 تا 13 

رشت، بلوار شهید بهشتی، میدان انتظام، مجتمع اداری استان، پارک علم و فناوری 

اتمام رویداد 
11 تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش‌بنیان سمنان

سه‎ شنبه 29 بهمن 98 ساعت 14 تا 16

شاهرود، بلوار دانشگاه، میدان هفت تیر، پارک علم و فناوری استان سمنان

اتمام رویداد 
12 نشست سربازی تخصصی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 

چهارشنبه 16 بهمن 98 ساعت 13:30 تا 16

تهران میدان ونک، خیابان ملاصدار، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان لادن، پلاک 20

اتمام رویداد 
13 تسهیلات نظام وظیفه پارک فناوری پردیس

شنبه 19 بهمن 98 ساعت 9 الی 11 

پردیس، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس

اتمام رویداد
14 تسهیلات سربازی مرکز رشد سازمان پژوهش‌های صنعتی

یکشنبه 20 بهمن 98 ساعت 9 تا 11 

تهران، بزرگراه آزادگان، شمال به جنوب، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، خیابان شهید احسانی راد 

اتمام رویداد 
15 نشست تسهیلات سربازی پارک تربیت مدرس 

دوشنبه 5 اسفند 98 ساعت 14 تا 16 

تهران، کارگر شمالی، خیابان اشراقی، خیابان هیات پلاک 15 

اتمام رویداد 
16 تسهیلات نظام وظیفه پارک فناوری بندرعباس

سه‌شنبه 6 اسفند 98 ساعت 10 الی 12 

بندرعباس، خیابان آیت‌الله غفاری، ساختمان دانشگاه هرمزگان، طبقه دوم مرکز رشد

به تعویق افتاد 
17 نشست تسهیلات نظام وظیفه اراک 

شنبه 3 اسفند 98، ساعت 9:30 تا 12 

اراک، بلوار شهید قدوسی، مرکز رشد واحدهای فناوری 

اتمام رویداد
18 تسهیلات نظام وظیفه دانش‌بنیان (در معاونت علمی ریاست جمهوری)

معاونت علمی ریاست جمهوری

اتمام رویداد 
19 نشست تسهیلات سربازی مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت 

دوشنبه 12 اسفند 98، ساعت 13 تا 15:30 

تهران، رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت سالن شهید بهرامی 

اتمام رویداد
20 وبینار پرسش و پاسخ سربازی در شرکت‌های دانش بنیان 

سه‌شنبه 26 فروردین 1399 ساعت 10 

آدرس وبینار lms.nimael.com

اتمام رویداد 
21 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان 

قزوین، 8 مهر ماه ساعت 14 

اتمام رویداد
22 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان 

اصفهان 13 مهر ساعت 11 

اتمام رویداد 
23 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان 

کرمانشاه 14 مهر ساعت 11 

اتمام رویداد
24 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان  سمنان 16 مهر ساعت 15  اتمام رویداد 
25 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان  اردبیل 22 مهر ساعت 15  اتمام رویداد
26 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان  گلستان 11 آبان ساعت 15 اتمام رویداد
30 وبینار تسهیلات سربازی شرکت‌های دانش بنیان هرمزگان 20 آبان ساعت 15  اتمام رویداد
31 وبینار آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور  دانشگاه شهید بهشتی یکشنبه 16 آذر ساعت 15 تا 17  اتمام رویداد
32 وبینار آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور  خراسان جنوبی یکشنبه 23 آذر ساعت 15 تا 17  اتمام رویداد
33 وبینار آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور  دانشگاه الزهرا سه شنبه 25 آذر ساعت 15 تا 17 اتمام رویداد 
34 وبینار آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور  استان مرکزی یکشنبه 30 آذر ساعت 15 تا 17 اتمام رویداد
35 وبینار آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و فناور  همدان سه شنبه 2 دی ساعت 15 تا 17

اتمام رویداد

36 وبینارآشنایی باتسهیلات نظام وظیفه شرکت های دانش بنیان و خلاق و فناور سیستان و بلوچستان 7 دی ساعت 15 تا 17

اتمام رویداد

37 وبینارآشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت های دانش بنیان و خلاق و فناور خراسان جنوبی 14 دی ساعت 16 تا 18

اتمام رویداد

38 لایو آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت های دانش بنیان اینستاگرام شبکه دانش بنیان 16 دی ماه ساعت 21 اتمام رویداد
39 آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان؛ فناور و خلاق  مرکز رشد پارک دانشگاه علم و صنعت ایران؛ سه‌شنبه 14 بهمن ساعت 11 تا 13  اتمام رویداد
40 آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان؛ فناور و خلاق  مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی یکشنبه 26 بهمن ساعت 11 تا 13 ثبت نام
41 آشنایی با تسهیلات نظام وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان؛ فناور و خلاق  پارک علم و فناوری مدرس سه شنبه 5 اسفند ساعت 11 تا 13  ثبت نام

 

 

پرسش و پاسخ

ثبت پرسش جدید

.

مشاورین مرتبط