راهنمابلاگ

برگزاری نشست مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان یزد

.

۱۳۹۸/۰۸/۲۳

دانش بنیان
یزد

استان یزد از مناطق پیش‌رو در عرصه‌های مختلف کسب‌وکار به شمار می‌رود. بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی بزرگ و قدیمی کشور ابتدا از این استان سر برآورده‌اند. نگین کویر ایران، خواستگاه بسیاری از شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و فولادی در کنار معادن بزرگ بوده است. با رشد تکنولوژی طی دهه‌های اخیر و اهمیت اقتصاد دانش‌بنیان، این استان به یکی از مناطق پیش‌رو در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل شد. شکل‌گیری و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف باعث رونق‌بخشی به اقتصاد نگین کویر ایران شده است. 

علی‌رغم تمام مزایایی که اقتصاد دانش‌بنیان با خود به همراه دارد، اما نوظهور بودن این مفهوم به همراه تکنولوژی‌های خاص به کار رفته در شرکت‌های فعال این عرصه باعث شده تا فعالیت در این زمینه با چالش‌هایی همراه باشد. ضمن آنکه بسیاری از مقررات و قوانین مورد نیاز برای فعالیت این شرکت‌ها یا هنوز تدوین نشده یا آنکه دارای خلاء‌های اساسی است. طبیعی است که شرکت‌های دانش‌بنیان استان یزد نیز از این قاعده مستثنی نیستند. 

مسائل و مشکلات مورد اشاره باعث شده تا بسیاری از مدیران و دست‌اندرکاران شرکت‌های مذکور چه در استان یزد و چه در سراسر کشور با مشکلات عدیده‌ روبرو شوند که حل آنها به تنهایی امکان‌پذیر نیست. این مسائل باعث شده تا صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طریق ارائه خدمات توانمندسازی و تسهیل‌گیری به این شرکت‌ها، در حل چالش‌های پیش‌رو به آنها کمک کند. مشاوره رایگان شرکت دانش‌بنیان به صورت حضوری و تلفنی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که این صندوق از طریق مجموعه الوبیزنس کارگزار رسمی خود به شرکت‌های مذکور ارائه می‌دهد. ضمن آنکه امکان ارائه خدمات مشاوره کسب‌وکار حضوری و تلفنی برای سایر شرکت‌های غیر دانش‌بنیان نیز از طریق این مجموعه فراهم است. 

اما علاوه بر آن، این مجموعه تصمیم گرفته تا برای مراکز دانش‌بنیان استان‌های مختلف غیر از تهران نشست‌های مشاوره‌ای برگزار کند. در همین راستا نشست مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان استان یزد در روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 آبان ماه 98 واقع در پارک علم و فناوری این استان برگزار شد. نشست مذکور در زمینه‌های مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره بازاریابی دیجیتال و مشاوره تامین مالی برگزار و حدود 70 شرکت دانش‌بنیان در آن حضور پیدا کردند. 

در مجموعه 90 جلسه مشاوره توسط مشاوران خبره کشور یعنی شراگیم مرادی، محمدحسین مزارعی و کیارش عباس‌زاده به شرکت‌های دانش‌بنیان استان یزد در مدت مذکور ارائه شد. لازم به ذکر این مشاوره برای شرکت‌های مذکور با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت کاملا رایگان برگزار شده و چنانچه شرکت‌های سایر استان‌ها تمایل به برگزاری اینگونه نشست‌ها را دارند می‌توانند درخواست خود از طریق تماس با مجموعه الوبیزنس ارائه دهند.                                                                                                                         

پرسش و پاسخ

ثبت پرسش جدید

.

با یک مشاور صحبت کن

شرکت‌های دانش‌بنیان

.

دریافت مشاوره

.
.
.
.
.
.
.
.
.

مشاورین مرتبط

مطالب مرتبط